Tuesday, April 7, 2009

Kem Menggilap Permata 2-4 April09

Pendang.2-4 april : Persatuan Kebajikan Mahasiswa Kedah (PKMK) ukm telah pun berjaya melangsungkan Kem Menggilap Permata 09 bertempat di Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Temenggung, Pendang. Perlaksanaan Kem sahsiah diri sebegini bermotifkan pembinaan jati diri pelajar sekaligus memantapkan rohaniah pelajar dan sudah semestinya penekanan kepada kecermerlangan akademik pelajar.

Alhamdulillah, perlaksanaan Kem Menggilap Permata 09 yang diadakan selama 3 hari 2 malam ini mendapat sambutan yang baik daripada adik-adik SMKTT sendiri dan turut mendapat kerjasama yang baik daripada semua exco dan fasilitator pembantu. Exco yang turun padang bagi sessi Motivasi pada kali ini memberikan komitmen yang sebaiknya dalam menjalankan tugas yang diamanahkan. Pun begitu, ada juga beberapa exco PKMK yang tidak dapat melibatkan diri dalam Kem Menggilap Permata ini, ini kerana mereka membuat persiapan untuk majlis terulung PKMK yang akan berlangsung pada 13April nanti iaitu MALAM DARUL AMAN 09. Kem ini juga mendapat sokongan padu penuh ikhlas daripada kira- kira 12 orang mahasiswa UKM yang lain sebagai fasilitator pembantu. dengan itu, Kem ini berjalan dengan jayanya... alhamdulillah...

akhir tinta, semoga program ini memberi "input" atau MUTIARA buat adik2 SMKTT dan menghadiahkan cebisan kenangan terindah buat mahasiswa yang terlibat khasnya Exco PKMK. PKM SAYANG KAMU!!!














1 comment:

Anonymous said...

nak gambo..
upload le kat fs ank kedah..
nak bik..