Tuesday, August 17, 2010

INTERAKSI MUHIBBAH TAHUN 1

>ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA KPD PARA PEMBC LAMAN SESWANG UTAMA PKMK NI. Salam khas dari Exco Perpaduan Kaum dan Hak (PERKAHAK). Sdq xsdq dah hampir 2 bulan kita suma brd di bumi UKM ni utk meneruskan perjuangan sebg pelajar. Rsnya msih smpat kot PERKAHAK nak ucapkan ahlan wasahlan kat adek2 1st year yg dh xbrp fresh dah...huhu.. apa2 pn sblum PERKAHAK merapu lebih lnjut, eloklah kiranya kita teruskan kepd agenda utama kita.

Erm...dalam n3 kali ni sbnqnya nak bagitau kat suma yg PKMK telah pn menganjurkan INTERAKSI MUHIBBAH bersama2 ngan adek2 1st year pada 25 JULAI 2010 di KIOSK NO 8, TERES EKO NIAGA, FEP, UKM. Peserta seramai 50 org dari kalangan pelajar-pelajar tahun 1. Antara acara menarik yg telah dijalankan adalah seperti ice breaking yg amat gempak, explorace, serta jamuan makan yang tiada berkesudahan ( hat ni la yang kita caghi..hehehe). Prgram ini adalah anjuran Exco Perpaduan Kaum dan Hak (PERKAHAK) Kami dari PKMK memohon maaf krn n3 kali ni agak lmbt diupdate. Mugkin kekangan wak2 dan tugasan yang pelbagai membuatkan kmi kdg2 terlupa untuk menjengok kat tetingkap ini. Ap2 pn, kat cni kami cuba kongsikan gmbq2 yg telh berjaya dirakam sepanjang program tersebut berjln :

~~BEHIND THE SCENE~~
Kudin (TYDP) ngan kueh2 yg tlh brjaya diuli olehnya...


- Program ni sbnqnya xdk pn perasmian tp disebbkan our beloved penasihat ad...so ad jugkla mjlis yg 'ala2' cam persmian 2. Dr Azizan ad bagi ucapan yg penting bukan sepatah atau dua patahla..tp agak byak pth2nya perkataan tersebut sbg support utk adek2 yg masih baru di alam uni jugk kpd kakak+abg2 yg dh nak grad..



- Adik2 yg dah berbaris ala2 palapes nak wat perarakan merdeka ja...masing2 muka penuh smgt nak melibatkan diri lam xtvt yg telah dirncang khas oleh programmers tok depa...



- Ni la muka2 baru dalam family PKMK...seronok tgok family ni maikn lama makin bertambh...harap2 semoga bilngan yg ada ini akan terus memberi komitmen dan me'nyapot' PKMK dalam menjayakan pelbagai lg prgram yang akan datang...sesungguhnya PKMK tidak berdiri sendiri sebaliknya ahli2 PKMK adalah tunjang kpd perjuangan PKMK selama ini.....

SEKIAN..........
(PERKAHAK 09/10)

No comments: