Monday, November 9, 2009

MOHON SERIBU KATA



Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Terlebih dahulu saya ingin Mengucapkan Tahniah dan Takziah kepada semua SAHABAT2 Pimpinan PERSATUAN KEBAJIKAN MAHASISWA KEDAH (PKMKUKM) Sesi 2008/2009 yang banyak memberi komitmen dan sumbangan dalam menjayakan setiap program yang dijalankan sepanjang perlantikan dan amanah yang diberikan. saya amat berbangga dengan SAHABAT2 kerana sanggup bekorban tenaga, keringat, waktu ruang dan masa untuk memberi sepenuh komitmen dalam berpersatuan.

Saya ingin Menggucapkan Tahniah dan Takziah kepada Sahabat saya Saudara Mohd Fakhruddin Bin Mohd Fozi (YDP PKMK) pada sesi kali ini yang banyak memberi semangat kepada kami untuk terus bersama-sama dalam PKMK walaupun apa yang terjadi dalam menjayakan setiap program yang dijalankan..

Saya Berbangga berada dalam PKMK-UKM... Tahniah.

SELAMAT BERJUANG SEMUA SAHABAT-SAHABAT DAN SEMUA AHLI ANAK KEDAH..

~ KiTa SaYanG PKMK ~


Hamba Allah S.W.T,


.....................
(TYDP PKMK-UKM)

No comments: